Blogosfera Creştină Ortodoxă - ultimele noutăţi

Condiţii de înscriere


Blogosfera Ortodoxă este un Catalog de site-uri şi bloguri creştine ortodoxe cu ultimele noutăţi din lumea creştin-ortodoxă preluate prin feed în mod automat de pe cele mai interesante resurse creştin-ortodoxe.

Pentru inscrierea unui blog în Blogosfera Ortodoxă este obligatorie respectarea urmatoarelor reguli:

1. Blogul trebuie sa conţină cel puţin 10 postări şi să nu fie în construcţie;

2. Autorul blogului trebue să fie creştin ortodox; Datele cerute la înscriere trebuie sa fie complete şi reale;

3. Descrierea blog-ului dvs sa fie conform conţinutului, şi încercaţi să fiţi cât mai obiectivi şi concişi; Atenţie! Înscrierea unui blog care contravin legilor statului este interzisă;

4. Responsabilitatea pentru conţinutul unui blog, post apartine celui care îl adaugă, scrie; Blogosfera Ortodoxă nu îşi asumă nici o responsabilitate pentru conţinutul blogurilor;

5. Blogosfera Ortodoxă poate trimite prin email notificări ocazionale despre noutăţile despre blog şi parteneri;

6. Putem şterge orice blog, post, pentru nerespectarea acestor reguli, sau pentru alte motive, fără nici o notificare sau justificare prealabilă sau ulterioară;

7. Pentru ca blogul dvs. să apară în Blogosfera Ortodoxă este nevoie să trimiteţi un mesaj la https://www.facebook.com/blogosfera.ortodoxa şi să amplasaţi neapărat butonul Blogosfera Ortodoxă pe blogul Dvs. Aşa să ne Ajute Dumnezeu!

Banner Blogosfera Ortodoxă:
 

Ultimile resurse adăugate:

joi, 29 iunie 2017

Filiala Liceului Teoretic cu profil Arte Grigore Grigoriu de pe lângă mănăstirea Sfintele Femei Mironosițe Marta și Maria

https://liceuldearte.info/

Filiala Liceului Teoretic cu profil Arte Grigore Grigoriu de pe lângă mănăstirea Sfintele Femei Mironosițe Marta și Maria (Pagină oficială)


2 comentarii:

MARIANA DIEGO spunea...

Buna ziua tuturor, un spioncaster bun care ma ajuta sa-mi recuperez sotul este aici pentru parerea ta! Numele meu este doamna Mariana diego Locuiesc în New York, Statele Unite ale Americii Viața mea sa întors! Soțul meu a părăsit casa timp de trei ani și înseamnă să-și petreacă o vacanță în dubia. El a arătat o femeie tânără și a fost încântat de ea pentru că era bogată. Soțul meu refuză Du-te acasă cu cei doi copii pe care ia lăsat în urmă. Am plâns toată ziua Căutând asistență. Am văzut două mărturii particulare: o femeie pe nume ESTHER PAUL și ELIZABETH JAKE, au mărturisit despre modul în care dr. JUNGUNU le-a adus fostul iubit în mai puțin de 72 de ore și la sfârșitul mărturiei ei a renunțat la adresa de e-mail a dr. JUNGUNU. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc. M-am pus in contact cu el pentru a ma ajuta sa-mi gasesc sotul si ma rugat sa nu-mi fac griji pentru ca zeii lor vor lupta pentru mine. Mi-a spus că spre noaptea în care toate spiritele s-au trezit, el va arunca vraja să mă reunească pe mine și pe soțul meu, iar El a făcut-o, în mai puțin de 24 de ore să contacteze doctorul, soțul meu sa întors la mine și a început să a vărsat lacrimi de întâlnire, astfel încât ceea ce mă scuză, sunt atât de fericit că acest mare pitcher face pentru mine și pentru soțul meu. Am contactat dr. Jungunu prin e-mailul său: drjungunusolutionspell@gmail.com sau WhatsApp + 233570528416 despre
Orice problemă ați putea lua în considerare:
1, câștigați o loterie de viză în orice țară
2, pierde vraja de greutate
3, vă ajută să rămâneți însărcinată
4, ajutați-vă să vă promovați în birou.
5, dacă aveți nevoie de ajutor financiar.
6, salvează-te de HIV-SIDA și de cancer
7, întâlnire bogată și faimoasă în întreaga lume.
8, inel de putere pentru miracol
9, vă ajută să vă recuperați toți banii de la escroci
10, vrei să devii o sirenă?
Luați legătura cu el oriunde în lume prin EMAIL: drjungunusolutionspell@gmail.com Este cel mai bun pitcher al lumii.

: socialfinancelimited spunea...

Suntem o casă financiară înregistrată și obiectivul și obiectivul nostru este să ajutăm persoanele interesate și organismele corporative să obțină împrumuturile dorite. Vă putem ajuta financiar. Contactați-ne azi și spuneți-ne cât de mult împrumut aveți nevoie. Veți fi bine să participați la e-mail: socialfinancelimited11@gmail.com

Trimiteți un comentariu

 
Powered by Blogger