Blogosfera Creştină Ortodoxă - ultimele noutăţi

Condiţii de înscriere


Blogosfera Ortodoxă este un Catalog de site-uri şi bloguri creştine ortodoxe cu ultimele noutăţi din lumea creştin-ortodoxă preluate prin feed în mod automat de pe cele mai interesante resurse creştin-ortodoxe.

Pentru inscrierea unui blog în Blogosfera Ortodoxă este obligatorie respectarea urmatoarelor reguli:

1. Blogul trebuie sa conţină cel puţin 10 postări şi să nu fie în construcţie;

2. Autorul blogului trebue să fie creştin ortodox; Datele cerute la înscriere trebuie sa fie complete şi reale;

3. Descrierea blog-ului dvs sa fie conform conţinutului, şi încercaţi să fiţi cât mai obiectivi şi concişi; Atenţie! Înscrierea unui blog care contravin legilor statului este interzisă;

4. Responsabilitatea pentru conţinutul unui blog, post apartine celui care îl adaugă, scrie; Blogosfera Ortodoxă nu îşi asumă nici o responsabilitate pentru conţinutul blogurilor;

5. Blogosfera Ortodoxă poate trimite prin email notificări ocazionale despre noutăţile despre blog şi parteneri;

6. Putem şterge orice blog, post, pentru nerespectarea acestor reguli, sau pentru alte motive, fără nici o notificare sau justificare prealabilă sau ulterioară;

7. Pentru ca blogul dvs. să apară în Blogosfera Ortodoxă este nevoie să trimiteţi un mesaj la https://www.facebook.com/blogosfera.ortodoxa şi să amplasaţi neapărat butonul Blogosfera Ortodoxă pe blogul Dvs. Aşa să ne Ajute Dumnezeu!

Banner Blogosfera Ortodoxă:
 

Ultimile resurse adăugate:

joi, 9 martie 2017

Pelerinaje.md – Centrul de pelerinaje din Chișinău


Centrul de pelerinaje din Chișinău oferă servicii de înaltă calitate în domeniul pelerinajelor și al transportului aerian, atât pentru turiști individuali, cât și pentru grupuri.

1 comentarii:

Humidity spunea...

Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
* Dacă vrei să concepi.
* Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
* Dacă ai nevoie de putere spirituală.
Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
WhatsApp: +2348032246310

Trimiteți un comentariu

 
Powered by Blogger